In octombrie 1936 casa “Veuve de Philippe Hüther” a vândut marca "The Tudor" lui Hans Wilsdorf. In acea perioada, simbolul dinastiei Tudor – trandafirul - apare pe cadranele ceasurilor Tudor. Începând cu anul 1969 trandafirul va fi înlocuit cu un scut, noua sigla simbolizând uniunea invincibila a puterii, robustețea ceasului , gratia și frumusețea liniilor lui.
Imediat după al Doilea Război Mondial, Hans Wilsdorf a știut ca în acea perioada avea sa extindă și sa dea mărcii o identitate proprie . Prin urmare, pe 6 martie 1946, a creat “Montres TUDOR S.A.”, o manufactura specializata în modele de ceasuri atât pentru femei și cât și pentru bărbați.
Rolex a garantat pentru caracteristicile tehnice, estetice și funcționale, împreuna cu distribuirea și serviciile after-sales.
Pentru aproximativ jumătate de secol, TUDOR și-a lăsat amprenta în istoria cronografelor cu produse cu identitate puternica, stil unic și calitate intransigenta.
In 1970, odată cu lansarea primului lor model mecanic, cronograful Oysterdate, manufactura a impresionat imediat prin folosirea excepțională a culorilor strălucitoare și prin alegerea markerilor orari ce au devenit caracteristice ceasurilor Tudor prin forma de pentagon.